شمع دنسو پلاتینیوم پایه کوتاه PK20TT

تومان236.000

  • ساخت: ژاپن
  • آلیاژ: پلاتینیوم
  • نوع: دوسر سوزن
  • کد حرارتی: معادل 6 انجیکا – 7 بوش
  • مناسب خودرو های:

ایران خودرو : پژو  پارس  – پژو 206 تیپ 2 – پژو 405 – سمند EF7

سایر: مرسدس CL65 , S65 , CL600 , S600 , SL65 – پورشه 911 تویوتا ماتریکس , کمری , کرولا – بی ام و 550i , 650i , X5 – زانتیا

 

دسته:

این محصول از سری پلاتینیوم دنسو تی تی بهره‌مند از تکنولوژی بی‌نظیر دو سرسوزن است که باعث بهبود کیفیت جرقه‌ای که تولید می‌شود، و کاهش خام‌سوزی موتور و در نتیجه کاهش چشم‌گیر مصرف سوخت می‌شود. ویژگی‌های بارز شمع سوزنی دنسو تی تی از نگاه اول قابل مشاهده است؛ الکترود سوزنی آن از جنس پلاتینیوم خالص با قطر 0.8 میلیمتر است. تفاوت بارز استفاده از دو سرسوزن در تولید جرقه بسیار دقیق‌تر در ولتاژ پایین مشاهده می‌شود. این محصول از ابکاری با نیکل نیز بهره‌مند است که باعث جلوگیری از گریپاژ شمع موتور در داخل سیلندر در طول زمان می‌شود.

ویژگی دیگر دنسو تی تی استفاده از چینی آلومینیوم سیلیکات چندلایه و شیاردار است که از رسیدن به دمای شکست یا به عبارتی قطع شدن شمع جلوگیری می‌کند. رزوه‌کاری با ماشین مخصوص نیز جلوی هرز شدن رزوه هنگام باز و بسته کردن شمع را می‌گیرد.

داشتن هسته مسی نیز یکی از ویژگی‌های این محصول است؛ هسته مسی در داخل شمع مانند یک مبدل حرارتی عمل می‌کند و شمع را همواره در دمای تعیین شده نگه می‌دارد و از احتراق زودرس و کربن شدن الکترود جلوگیری می‌کند. همچنین، استفاده از واشر و ابکاری شده با نیکل از نشت هوا از بلوک سیلندر جلوگیری می‌کند.

کد حرارتی شمع دوسرسوزن دنسو 20 معادل 6 ان‌جی‌کی و 7 بوش است که در کلاس سرد قرار می‌گیرد.

این شمع سازگار با هر نوع رانندگی است و مزایایی از قبیل کاهش مصرف سوخت، افزایش چشم‌گیر شتاب خودرو و کارکرد بسیار ارام موتور را داراست.

سایز رزوه، آچار و پایه فیلر شمع پلاتینیوم سوزنی دنسو ۴۵۰۴ به‌شرح زیر است: ارتفاع پایه آن 19 میلیمتر است که در اصطلاح عامیانه پایه کوتاه و در اصطلاح تخصصی پایه استاندارد نامیده می‌شود، آچار آن 16 میلیمتر یا 5/8 اینچ است که در اصطلاح عامیانه با آچار 16 می‌توان این شمع را نصب کرد، و سایز رزوه آن 14 میلیمتر است که در اصطلاح عامیانه سایز سر سیلندر نامیده می‌شود و شمع موتور در داخل آن بسته می‌شود.

ترمینال شمع ثابت است، به این معنی که محلی که وایر روی آن نصب می‌شود پیچی نیست و فقط وایرهای نوع ترمینال بزرگ به این شمع متصل می‌شوند.

فیلر یا گپ شمع سوزنی پایه کوتاه دنسو 1 میلیمتر، علاوه بر خودروهای وارداتی، برای خودروهای تولید داخلی نیز بسیار مناسب است، از جمله پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۴۰۵، زانتیا و سورن موتور ملی.

توضیحات تکمیلی

کد

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع دنسو پلاتینیوم پایه کوتاه PK20TT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع دنسو پلاتینیوم پایه کوتاه PK20TT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *