شمع اتولایت Autolite AP5145

تومان295.000

ساخت: مکزیک
آلیاژ: ایردیوم
کد حرارتی:  سرد
آچار: 16
مناسب ماشین های:

پژو 405-پارس-سمند موتور XU7 تکسوز و دوگانه

سمند سورن دنا موتور EF7

تیبا-ساینا-کوییک-پراید یورو2

شناسه محصول: 223-1 دسته:

ساختار شمع دبل پلاتینیوم 5145 اتولایت

محصول مورد نظر، شمع دابل پلاتینیوم Autolite AP5145 ، از سری ایریدیم شرکت اتولایت مکزیک است و از سری Performance بهره می‌برد. این شمع با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی پلاتینیوم، به طور خاص برای حفظ قدرت و جرقه در بالاترین سطح حرارت طراحی شده است. الکترود با قطر کله قندی 2.5 میلیمتری، اجازه می‌دهد که احتراق با کیفیت بالا و استارت سریع‌تری انجام شود. همچنین، این محصول از تکنولوژی ویژه‌ای برخوردار است که بیشترین طول عمر را در میان شمع‌های مشابه خود دارد.

 

استفاده از ابکاری با نیکل، از گریپاژ شمع موتور در داخل سیلندر در طول زمان جلوگیری می‌کند. ویژگی دیگر این شمع، استفاده از چینی الومینیم سیلیکات چندلایه با شیارهای خاص است که از رسیدن به دمای شکست یا به عبارتی قطع شدن شمع جلوگیری می‌کند.

داشتن هسته مسی دیگر ویژگی این محصول میباشد،هسته مسی در داخل شمع موتور مانند یک مبدل حرارتی عمل میکند و شمع موتور را همواره در دمای تعریف شده نگه میدارد و مانع احتراق زودرس و کربن شدن الکترود میشود،نوع واشر این محصول کونیک یا پخ دار و دارای الکترود بیرون زده یا همان PROJECT  میباشد که بیشتر در موتور های امریکایی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

ویژگی‌های خاص پلاتینیوم لیزری شامل:

 

سازگاری با هر نوع رانندگی: این تکنولوژی به طور کلی برای هر نوع شرایط رانندگی، از جمله شهری، برون شهری و رانندگی در شرایط سخت مانند رانندگی در کوهستان، مناسب است.

کاهش مصرف سوخت: با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته پلاتینیوم لیزری، مصرف سوخت خودرو به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد که به نتیجه‌ای کارآمدتر و محیط‌زیستی‌تر منجر می‌شود.

افزایش چشمگیر شتاب خودرو: با استفاده از این تکنولوژی، شتاب خودرو به طور چشمگیری افزایش می‌یابد که تجربه رانندگی مهیج‌تری را فراهم می‌کند.

کارکرد بسیار ارام موتور: پلاتینیوم لیزری به دلیل احتراق کامل سوخت، باعث ارائه توان موتور بدون لرزش‌های ناخواسته و با کیفیتی بسیار بالا می‌شود.

طول عمر بالا: استفاده از این فناوری نیز می‌تواند به طول عمر موتور و سیستم‌های مرتبط با آن کمک کند، زیرا احتراق کامل کمترین زمان از طریق موتور و سیستم انتقال قدرت را طلب می‌کند، که منجر به کاهش خرابی و سایر مشکلات فنی می‌شود.

 رزوه آچار فیلر شمع Autolite AP5145 :

سایز رزوه آچار فیلر شمع Autolite AP5145 با ارتفاع پایه 18 میلیمتر است که به طور عامیانه به عنوان پایه استاندارد شناخته می‌شود. سایز آچار آن 16 میلیمتر یا 5/8 اینچ است که به طور عامیانه با آچار 16 میلیمتر می‌توان این شمع را نصب کرد. اندازه رزوه آن 14 میلیمتر است که به طور عامیانه به عنوان سایز سر سیلندر شناخته می‌شود و در اینجا شمع موتور در داخل آن قرار می‌گیرد. ترمینال شمع ثابت است، به این معنی که محل نصب وایر بر روی آن پیچی نیست و تنها وایرهای با ترمینال بزرگ به این شمع متصل می‌شوند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع اتولایت Autolite AP5145”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع اتولایت Autolite AP5145”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *